marți, 8 iunie 2010

CHEESECAKE AMERICAN



pentru ca am facut o pasiune pt retetele lui Tavi si dupa ce am tanjit trei saptamani dupa prajitura asta,am facut-o in sfarsit,si nu am asteptat 4ore sa se raceasca ca sa o tai ci am atacat-o direct scoasa din cuptor... e un deliciu.... am schimbat foarte putin la ea 

Ingrediente

  • 250gr mascarpone
  • 850gr branza dulce,grasa
  • 300gr biscuiti petit beurre
  • 120gr unt topit
  • 400gr smantana
  • 200gr zahar
  • 1lingura esenta de vanilie
  • 6oua
  • zahar pudra pt ornat
  •   Timp de preparare: peste 120 minute

Mod de preparare

Topiti untul.Sfaramati biscuitii marunt si amestecati cu untul topit.Intr-o forma cu inel detasabil de 27cm(fetele sa taca,stiu ele care), se rastoarna biscuitii framantati cu untul si se niveleaza bine si se da la frigider.
Branza dulce se freaca cu branza mascarpone,se adauga esenta de vanilie si zaharul si se omogenizeaza bine.Se adauga ouale pe rand,amestecand bine dupa fiecare,apoi se adauga smantana.
Se scoate tava de la frigider si se toarna compozitia peste biscuiti.
Se da la cuptor 75-80 minute in functie de cuptor,pana se rumeneste compozitia putin deasupra.
Se scoate din cuptor si se lasa sa se raceasca,se scoate inelul detasabil si se aseaza pe o farfurie si se lasa la rece vreo 4 ore(daca aveti rabdare).Se pudreaza cu zahar pudra si se poate servi.
Tavi reteta e delicioasa...

 

2 comentarii: