sâmbătă, 31 iulie 2010

FASOLE GALBENA CU PUI

sotul meu a spus sa mai fac,caci a fost foarte buna.... 

Ingrediente

  • 1kg fasole galbena
  • 6pulpe pui,ciocanele
  • 3-4rosii
  • 1morcov
  • piper,sare,vegeta
  • 2cepe verzi
  • 2lingurite boia dulce
  • usturoi,
  • marar,
  • patrunjel
  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare: sub 60 min

Mod de preparare

Cureti fasolea si tai tecile in bucati mai mici.Tai ceapa marunt si partea verde rondele.Cureti morcovul si il tai rondele.Speli pulpele si le stergi.
Intr-o cratita pui putin ulei,adaugi ceapa,morcovul si pulpele si lasi cateva minute pana se rumenesc pulpele.Adaugi sare,piper,vegeta si pui apa cat sa acopere pulpele,pui capac si lasi sa dea cateva clocote,apoi adaugi fasolea si rosiile si lasi sa fiarba in continuare pana s-a inmuiat fasolea si carnea este gata,adaugi boiaua,pui usturoi dupa gust,patrunjel si marar,mai sarezi daca trebuie.

Reteta in imagini

4 comentarii:

  1. ce bine arata in oala :D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc,Alina....am vazut ca m-ai vizitat.te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place enorm gradina ta, gladiolele dunt superbe ! si eu am o curte dar mica nu am din pacate spatiu pt asa minunatii.
    te pup si te admir fff mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca iti plac florile mele

    RăspundețiȘtergere