duminică, 26 decembrie 2010

PRAJITURA OLE



pentru ca mi-a placut foarte mult tortul krem a la krem si am vazut ca merge foarte bine si ca prajitura si se face si rapid am transformat tortul in prajitura,dar am facut alt blat si crema am pus doar un fel,voiam sa pun crema ole de capsuni,dar nu am mai gasit plicurile ce le cumparasem.In poza cu ingrediente apare glazura cu ciocolata,care m-a dezamagit total cand am turnat-o pe blat,asa ca am facut eu alta glazura,pe care am folosit-o si la tort 


Ingrediente

BLAT:
  • 6oua,
  • 50ml ulei,
  • 1lingurita amidon alimentar,
  • 1lingurita praf de copt,
  • 1plic budinca de ciocolata,
  • 100gr faina,
  • 150gr zahar
CREMA:
  • 2plicuri crema Ole de vanilie de la dr.Oetker,
  • 400ml lapte,
  • 250gr frisca,
GLAZURA:
  • 100ml frisca lichida,
  • 200gr ciocolata menaj,
  • 25ml lichior de visine,
  • 50gr unt
DECOR:
  • 150gr frisca  
  • Portii: 12
  •   Timp de preparare: sub 90 min

Mod de preparare

Separam galbenusul de albusuri la oua.Batem galbenusurile cu uleiul.
Faina o amestecam cu praful de budinca de ciocolata,amidonul si praful de copt.
Mixam albusurile cu un praf de sare,apoi incorporam zaharul,treptat.Adaugam faina si galbenusuri in albusurile batute
Ungem o tava dreptunghiulara cu unt si tapetam cu faina si rasturnam compozitia pentru blat.Dam la cuptorul preincalzit 35minute,aproximativ,pana este copt blatul.Scoatem si lasam sa se raceasca.
Pregatim crema:Frisca,laptele si praful de crema le mixam pana se intaresc.Turnam crema peste blatul racit bine si nivelam.
Pregatim glazura:Incalzim frisca,adaugam untul si ciocolata iar la sfarsit punem lichiorul.Lasam sa se raceasca putin si turnam deasupra cremei;nivelam cu un cutit.
Lasam la frigider cateva ore,apoi taiem cu un cutit trecut prin apa rece si decoram cu frisca.

4 comentarii: