vineri, 27 mai 2011

GRADINA MEA 2011












































11 comentarii:

  1. Superba gradina!!! Imi plac foarte mult florile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumusete, fffffff frumos, nu am cuvinte ce mult imi place!esti o norocoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina...si tu stai la casa...nu ai flori??????

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult despre tipsul cu florile! sincera ma bucur mult de tot ca m-ai invatat nu stiam ca asa se procedeaza.
    Am ceva (putin) caci noi avem curtea tare mica nu ca voi...din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  5. ela? zice sotu-meu ca daca fac asa...o tai si apoi o pun la intuneric, mai infloreste o data si apoi moare, se usuca, este adevarat asa ceva? (plantele mele ma refer).

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina,ti+am raspuns la tine pe blog la intrebare

    RăspundețiȘtergere