miercuri, 11 mai 2011

INGHETATA CU FRUCTE DE PADURE


Ingrediente

  • 500ml frisca lichida,
  • 1intaritor de frisca,
  • 150gr iaurt gras,
  • 450gr fucte de padure congelate,
  • 500 gr zahar pudra cu gust de vanilie dr Oetker,
  • 120gr zahar pudra,
  • esenta de vanilie


Mod de preparare

Fructele cogelate le maruntim la robotul de bucatarie.
Frisca lichida,intaritorul de frisca,iaurtul si zaharul,esenta de vanilie dupa gust le mixam bine.Adaugam fructele si omogenizam bine.
Eu am impartit in doua inghetata,o parte am facut-o la masina de inghetata iar cealalta am bagat-o direct in congelator.


3 comentarii:

  1. ceau,
    ce super arata! cred ca e fffff buna.
    sunt scumpe pachetele astea de fructe congelate, cam cat e in euro o punga ?
    aici nu am vazut dar poate se gasesc intr-un super mai scump de unde eu nu prea cumpar ce-i drept.
    aici se gaseste inghetata f buna la magazine deci eu nu fac inghetata singura ca nu se merita.
    dar asta a ta cred ca e grozava.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina,fructele de padure congelate sunt intre 6 si 11 lei punga de 450gr,depinde de firma

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina,fructele de padure congelate costa intre 6 si 13roni,punga de 450 gr in supermarketuri

    RăspundețiȘtergere