marți, 7 februarie 2012

MELBA CU PIERSICI

nu va mai spun ca ador prajiturile de la dr Oetker :)))....tot de ziua mamei si a sotului meu am facut si prajitura asta,bineinteles ca am adaptat-o si de data asta gustului meu si am facut-o cu totul altfel decat scria pe cutie....este delicioasa 

Ingrediente

  • 1 cutie prajitura ,,MELBA CU PIERSICI'' de la dr Oetker
  • 1 borcan mare de compot de piersici
  • 70 gr biscuiti de vanilie
  • 500 gr frisca lichida HULALA
  • 200 ml apa rece
  • 150 gr iaurt gras
  • 50 gr unt,
  • 1 plic intaritor de frisca

Mod de preparare reteta Melba cu piersici

Punem biscuitii toti intr-un robot de bucatarie si ii maruntim bine.Fierbem 7linguri de compot in care punem la toipt untul apoi amestecam cu biscuitii pisati.Turnam blatul in forma de tort din cutia de prajitura si nivelam bine.Dam la frigider.
Jumatate din piersici le taiem cubulete si jumatate felii pentru ornat  si le punem la scurs intr-o sita.
Intr-un bol punem praful pentru crema si frisca lichida,intaritorul de frisca si mixam.Cand s-a intarit crema,adaugam apa,mixam pana se ingroasa iar,apoi punem iaurtul si amestecam inca putin.Adaugam piercicile taiate cubulete si amestecam usor.Punem crema peste blatul de biscuiti si nivelam.Decoram cu feliile de piersici.
Amestecam sirop de compot cu plicul de gelatina din cutie,omogenizam bine si punem peste piersici.
Dam la frigider cateva ore.







2 comentarii: