luni, 6 februarie 2012

TORT DIPLOMAT


in 4decembrie este ziua de nastere a celor mai importante persoane din viata mea:mama si sotul meu.....le-am facut cu multa dragoste un tort si o prajitura 

Ingrediente

  • 400 gr piscoturi
  • 500 gr frisca lichida
  • 2 iaurturi mici mai cremoase
  • 120 gr zahar pudra
  • 2 plicuri gelatina
  • 1 compot ananas
  • 2 cutii compot de mandarine mici
  • 1 plic intaritor de frisca
  • 1 plic aroma coaja de portocale de la dr Oetker
  • 1 fiola esenta vanilie

Mod de preparare reteta Tort Diplomat, cu multa dragoste...

Punem fructele la scurs intr-o sita,dupa ce le-am taiat cubulete.
Batem frisca cu intaritorul de frisca si zaharul pudra,apoi adaugam esenta de vanilie si iaurtul si mai mixam putin.
Gelatina o punem in 50ml suc de mandarine si o lasam 5minute,apoi adaugam inca 300ml suc(de mandarine sau ananas) si punem pe foc,amestecand,pana incepe sa fiarba,oprim focul si lasam sa se raceasca putin,amestecand din cand in cand.Incorpram gelatina in crema,apoi adaugam fructele,praful cu aroma de portocale si omogenizam.
Intr-o forma cu pereti detasabili,punem piscoturi pe margini.Punem piscoturi si pe fundul formei,pe care le insiropam cu suc de fructe,apoi turnam jumate din crema,apoi inca un strat de piscoturi pe care le insiropam,apoi punem restul de crema,nivelam si dam la rece cateva ore.


3 comentarii:

  1. Ce ma enervezi! :) Iar ai facut bunatate de-asta! Sa-ti traiasca sotul si mama! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. nu credeam ca este atat de simplu, voi incerca si eu saptamana viitoare, fetita mea implineste doi ani si e o ocazie minunata :-)

    RăspundețiȘtergere