duminică, 17 iunie 2012

CARTOFI NOI LA CUPTOR

Ingrediente

  • 2kg cartofi noi
  • 150gr telemea de vaca rasa
  • 50gr cascaval ras
  • 6oua
  • 50gr unt
  • 500ml lapte
  • branzica de la delaco
  • patrunjel tocat
  • 1lingurita chimen
  • marar tocat - o lingurita
  • sare
  • piper
  • unt pentru tapetat

Mod de preparare reteta Cartofi noi la cuptor

Curatam cartofii si ii punem la fiert in apa cu sare pana se inmoaie putin.Ii lasam sa se racoreasca putin,apoi ii taiem felii mai groase.
Ungem un vas termorezistent cu unt(eu am folosit un vas de lut si prepararea a durat 2ore si jumatate,dar intr-un vas normal,dureaza mult mai putin).Punem cartofii in straturi in vas.








Batem ouale cu sare si piper dupa gust,adaugam laptele,chimenul,mararul si patrunjelul si omogenizam bine.Turnam amestecul peste cartofi si punem deasupra unt taiat cubulete.Dam la cuptor pana incepe sa se rumeneasca,apoi adaugam cascavalul si cubuletele de branzica si dam la cuptor pana este rumenit frumos deasupra.Scoatem si presaram desupra telemea,din abundenta.Servim cald

3 comentarii:

  1. Maine vreau sa fac si eu cartofi noi la cuptor si am veit special la reteta ta, dar eu nu o sa o fac asa elaborioasa :)))) Muaah! arata bestial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Maine vreau sa fac si eu cartofi noi la cuptor si am veit special la reteta ta, dar eu nu o sa o fac asa elaborioasa :)))) Muaah! arata bestial!

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura...mi-ai scris de doua ori ca sa pricep o data ))))))))))))

    RăspundețiȘtergere