duminică, 6 ianuarie 2013

SNITEL DE PUI CU CIUPERCI




am mai facut ceva asemanator si mi-a placut tare mult,azi am facut ceva modificari si completari...e o bunatate...e un fel de cordon bleu 

Ingrediente

  • 2 bucati piept de pui dezosat fara piele
  • ciuperci din conserva
  • 4 felii branza topita
  • 2 felii sunca presata
  • oua
  • faina
  • pesmet
  • sare
  • piper
  • scobitori

Mod de preparare reteta Snitel de pui cu sunca si ciuperci

Pieptul de pui il taiem in doua si facem buzunare la fiecare patru bucati.
Pe o felie de branza topita punem ciupercile taiate marunt si o jumatate de felie de sunca presata pe care o punem in mijloc la pieptul de pui si pridem cu doua scobitori sa nu se desfaca.
Batem ouale cu sare si piper..Amestecam faina cu pesmetul.Dam bucatile de carne prin amestecul de faina si pesmet,trecem prin oua,apoi prin pesmet si din nou prin oua.Punem la prajit in ulei incins,la foc mic si intoarcem pe ambele fete si chiar pe laterale pana se rumeneste frumos.Servim calde.















2 comentarii:

  1. Arata atat de bine ca am ramas fara cuvinte! E sambata si vreau sa fac ceva nou de mancare, mi-am adus aminte ca aici la tine gasesc multe retete tentante, asa ca, iata-ma, am venit sa ma inspir si am vazut minunatia asta, asa ca nu mai rezist, ma duc la bucatarie sa ma apuc de treaba! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. acum am vazut comentariul tau...sper ca ai pregatit mancarea asta si ti-a placut

    RăspundețiȘtergere