joi, 21 martie 2013

SUPA CREMA DE CIUPERCI

am avut in plan supa asta de mult timp,dar am stat pe ganduri o vreme,mi-a fost teama ca nu imi va place...dar cand i-am dat de gust mi-a parut rau ca nu am incercat-o pana acum,are un gust divin,desi ca aspect nu arata grozav... 

Ingrediente

  • 700gr ciuperci proaspete
  • 2cartofi potriviti
  • 2morcovi potriviti
  • 2bucati radacina de patrunjel
  • 1bucata pastarnac
  • 1ardei capia
  • 1ceapa+1
  • 2catei de usturoi
  • 200ml smantana pentru gatit
  • sare
  • vegeta
  • piper
  • patrunjel
  • 1spate de pui
  • 4felii mici de paine
  • Portii: 4Portii: 4

Mod de preparare reteta Supa crema de ciuperci

Pregatim supa dintr-o ceapa,carnea de pui,cartofi,morcovi,pastarnac,radacina de patrunjel,ardei,1litru apa,sare,piper si vegeta.Strecuram si pastram cartofii,pastarnacul si radacina de patrunjel.
Intr-o caraticioara,punem o ceapa si usturoiul tocate marunt si calim in 50ml unt topit,un minut.Oprim focul si rasturnam in zeama de supa cu ciuperci(eu am pus in oala sub presiune si am lasat 4minute)Lasam pe foc pana se inmoaie ciupercile.
Scoatem ciupercile din supa si 3/4 din ele le pasam cu legumele pastrate,adaugam zeama din supa in functie de cat de groasa vrem sa o facem,adaugam ciupercile pastrate si punem din nou pe foc pentru cateva minute.La sfarsit,adaugam smantana si amestecam bine cateva minute.
Feliile de paine le prajim si le taiem cubulete mici si le adaugam doar in momentul serviri.Presaram si putin patrunjel tocat.

2 comentarii: