miercuri, 5 februarie 2014

PRAJITURA INTELIGENTA CU STAFIDE

Ingrediente

  • 8 oua
  • 200 gr margarina
  • 1 l lapte
  • 10 linguri zahar
  • 10 linguri faina
  • 100 gr stafide
  • 3 linguri coniac
  • 2 plic zahar vanilat
  • 1 praf de sare
  • faina si unt pt tapetat tava

Mod de preparare reteta Prajitura inteligenta cu stafide

Punem stafidele la inmuiat in coniac cu cateva ore inainte.Lasam si margarina la temperatura camerei tot cu cateva ore inainte(sau o topim putin la cuptorul cu microunde).
Separam albusurile de galbenusuri.
Galbenusurile impreuna cu margarina  le mixam bine,apoi adaugam zaharul si batem pana se topeste zaharul.Adaugam faina treptat,amestecand de jos in sus,apoi diluam cu laptele,amestecand usor.
Albusurile le mixam cu un praf de sare si le adaugam in compozitie (eu am facut-o lata,am uitat sa le pun cand deja pusesem compozitia in cuptor si am scos-o repede si am pus spuma de albusuri :))))).Punem si stafidele si zaharul vanilat si omogenizam bine,cu grija.
Ungem o forma mai mare termorezistenta cu unt si o tapetam cu faina(eu am mai aruncat din compozitie ca nu mi-a intrat toata in tava :))) ,numai prostii am facut la prajitura asta dar tot mi-a iesit).Turnam compozitia care este ca o smantana mai subtire si dam la cuptor 50-60minute,la foc mic.Nu deschidem cuptorul in primele 40minute!!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu