miercuri, 3 februarie 2016

BUDINCA DE ZAHAR ARS CU LAPTE CONDENSAT

Am citit pe undeva ca ste varianta braziliana a budincii noastre cu zahar ars.Este foooarte dulce dar tare buna.Si se face rapid si usor.
INGREDIENTE:
5linguri zahar
2linguri apa
6oua
1cutie lapte condensat(397grame)-se gaseste la auchan
lapte care se masoara cu cutia de la laptele condensat
esenta vanilie
lichior(eu am pus lichior de oua)
UN BLENDER.
MOD DE PREPARARE:
Punem intr-o cratita pe care o putem baga la cuptor,zaharul cu apa,la foc mic.Rotim continuu cratita pentru a nu se arde zaharul si pentru a a  tapeta peretii cu zaharul ars.Avem grija sa nu se arda,sa prinda doar o culoare aurie.
Intr-un blender punem laptele condensat,ouale,vanilia si lichiorul dupa gust si mixam cateva clipe pana se omogenizeaza compozitia.Umplem cutia de la laptele condensat cu lapte si adaugam in blender si mai mixam cateva clipe.Compozitia o turnam in cratita cu zaharul ars racit,punem cratita in alt vas cu apa care ajunge pana la jumatate cratitei si dam la cuptorul preincalzit,la foc potrivit,cam 45minute.Scoatem si lasam sa se raceasca cateva ore,apoi rasturnam pe o farfurie,cu grija.Eu nu am avut rabdare sa las la racit,asa ca nu am poze frumoase cu finalul.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu